КАФЕДРА ПСИХОЛОГІЇ, СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ ТА ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ





Про нас

Науково-методична тема кафедри психології, соціальної роботи та інклюзивної освіти:

 

«Психолого-педагогічні аспекти професійного зростання педагогів в умовах модернізації освіти»

 

Робота кафедри ґрунтується на принципах науковості, саморозвитку, гуманізму, демократизму, наступності, колективної і персональної відповідальності, інклюзивності, колегіальності та прозорості обговорення питань, що віднесені до її компетенції.

 

Метою кафедри є забезпечення безперервності та ефективності підвищення кваліфікації вчителів, які працюють в інклюзивному класі, асистентів вчителя, асистентів вихователя, вчителів-логопедів, вчителів-дефектологів, практичних психологів та соціальних педагогів закладів та установ освіти; психолого-педагогічний супровід особистісного та професійного зростання педагогічних працівників.

 

Основними напрямами діяльності кафедри психології, соціальної роботи та інклюзивної освіти є: освітня, методична, наукова, інноваційна та організаційна.

 

Кафедра спрямовує свою діяльність на:

 

- виконання освітньої програми підвищення кваліфікації педагогічних працівників за профілем кафедри, організацію і здійснення освітнього процесу на належному науковому та методичному рівнях в групових та індивідуальних формах;

 

- підготовку і систематичне оновлення методичного забезпечення освітньої діяльності кафедри;

 

- провадження наукової діяльності шляхом проведення наукових досліджень і  творчої діяльності учасників освітнього процесу, використання отриманих результатів в освітньому процесі;

 

- взаємозв’язок освітнього та інноваційного процесів у підготовці фахівців нової формації в контексті впровадження Нової української школи, стимулювання професійного зростання педагогічних працівників, активізація інноваційності та творчої ініціативи педагогів;

 

- організацію та проведення круглих столів, науково-методичних семінарів, конференцій за профілем діяльності кафедри;

 

- виконання планів щодо підвищення кваліфікації викладачів кафедри, створення умов для самоосвіти педагогів;

 

- організацію вдосконалення науково-педагогічної діяльності шляхом проведення і подальшого обговорення на засіданні кафедри відкритих занять і взаємовідвідувань;

 

- організація взаємодії з іншими навчальними закладами, проведення спільних засідань кафедр, круглих столів, підготовка та видання наукової та навчально-методичної літератури.

 

 

Положення про роботу кафедри психології, соціальної роботи та інклюзивної освіти

 

Положення про роботу Одеського обласного реурсного центру підтримки інклюзивної освіти

 

Положення про роботу Одеського обласного центру практичної психології та соціальної роботи

 

 


Новини


25 лист. 2025
Практичний інтенсів «Проєктивні методи психологічного дослідження в роботі психолога» за темою: «Проєктивні методики дослідження особистості. Інтеграція результатів суб’єктивних та проєктивних методи
25 листопада 2025 р. на базі КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» центром практичної психології та соціальної роботи в режимі online було проведено практичний інтенсів «Проєктивні методи психологічного дослідження в роботі психолога». Спікером виступила старший викладач кафедри психології, соціальної роботи та інклюзивної освіти КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» Лєскова Ангеліна.

20 лист. 2025
«Актуальні аспекти заповнення індивідуальної програми розвитку (ІПР)»
19 листопада 2025 року фахівець КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради", завідувач Одеського обласного ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти Олена Бальбуза провела методичний семінар для педагогічних працівників на базі Навчального реабілітаційного центру «Зоресвіт». Темою зустрічі стало «Актуальні аспекти заповнення індивідуальної програми розвитку (ІПР)».

13 лист. 2025
Практичний інтенсив «Самоаналіз емоційного стану та способи самодопомоги
На базі КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» фахівцями Одеського обласного ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти, було проведено практичний інтенсив «Самоаналіз емоційного стану та способи самодопомоги» для педагогічних працівників, які працюють в умовах інклюзивної освіти.

Всі новини