
Центр практичної психології та соціальної роботи є структурним підрозділом кафедри психології, соціальної роботи та інклюзивної освіти комунального закладу вищої освіти «Академія неперервної освіти Одеської обласної ради.
Діяльність Центру спрямована на організацію та координацію навчально-методичної та наукової роботи як складової діяльності Академії з метою реалізації завдань психологічної служби системи освіти України в закладах освіти області.
Метою діяльності Центру є психологічне забезпечення та підвищення ефективності педагогічного процесу, захист психічного здоров’я і соціального благополуччя усіх його учасників: вихованців, учнів, студентів, педагогічних і науково-педагогічних працівників.
Головними завданнями є:
- збереження та зміцнення психічного та соціального здоров’я учасників освітнього процесу;
- сприяння забезпеченню психологічної безпеки, надання психологічної і соціально-педагогічної допомоги всім учасникам освітнього процесу;
- сприяння особистісному, інтелектуальному, фізичному і соціальному розвитку здобувачів освіти шляхом доповнення сучасних методів навчання та виховання ефективними психолого-педагогічними технологіями.
Центр практичної психології та соціальної роботи забезпечує:
- реалізацію індивідуального підходу до кожного учасника освітнього процесу з урахуванням індивідуальних психічних, фізичних та соціальних особливостей особистості;
- надання навчально-методичної, інформаційної, консультативної підтримки працівникам психологічної служби закладів освіти Одеської області;
- здійснення та організацію науково-дослідницької, експериментальної, практичної діяльності за пріоритетними напрямами діяльності психологічної служби України;
- впровадження досягнень психологічної і соціально-педагогічної науки та кращого досвіду у практичну діяльність педагогів, викладачів;
- організацію та забезпечення підвищення кваліфікації та розвиток професійної компетентності педагогічних та науково-педагогічних працівників системи освіти.
Дистанційна форма освіти стала викликом для всіх учасників освітнього процесу – вчителів, дітей і батьків. Під час карантину викладачами кафедри було організовано психологічну консультативну допомогу, яка мала на меті консультування щодо подолання тривожності у зв’язку з загальною розгубленістю та невпевненістю в новій для всього суспільства ситуації соціальної депривації. Ця допомога здійснювалась шляхом письмового звернення через сайт кафедри та організацію індивідуальної конфіденційної онлайн-зустрічі.
