|
Науково-педагогічний склад кафедриДосвід роботи: - вихователь ДНЗ № 147; - вихователь ДНЗ № 48; - в.о.завідувача ДНЗ № 48 м. Одеса; - методист; психолог ДНЗ № 258 м. Одеса; - Одеська обласна психолого-медико-педагогічна консультація, консультант-практичний психолог; - Центр раннього втручання Одеського обласного медичного центру психічного здоров’я, психолог; - аспірант кафедри філософії, соціології та менеджменту соціокультурної діяльності Південноукраїнського державного педагогічного університету ім. К.Д. Ушинського; - завідувач Одеського обласного центру підтримки інклюзивної освіти КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради»; - старший викладач кафедри педагогіки, психології та корекційної освіти КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради»
Освіта: Одеське педагогічне училище; спеціальність «Вихователь дошкільних закладів» (1988-1991); Південноукраїнський державний педагогічний університет ім. К.Д. Ушинського: спеціальність «Педагогіка та психологія (дошкільна)», кваліфікація «викладач дошкільної педагогіки та психології», «вихователь дошкільного віку»; (1995-1999); Південноукраїнський державний педагогічний університет ім. К.Д. Ушинського: спеціальність «Психологія» (2013-2014); Південноукраїнський державний педагогічний університет ім. К.Д. Ушинського: спеціальність «Психологія» (магістратура) (2014-2015); аспірантура в Південноукраїнському державному педагогічному університеті ім. К.Д. Ушинського: спеціальність «Філософія», тема дослідження «Детермінанти соціальної дезадаптації особистості в сучасному українському суспільстві» (2016-2020 р.р.)
Останні публікації: - Кривоногова О.В., Орленко І.В. Маршрут переходу дитини з послуги раннього втручання в інклюзивне середовище ЗДО // методичний довідник – Одеса, - 2020.- 42 с.9. - Особливості організації інклюзивного навчання в закладі освіти: Методичний посібник / Н.В. Заварова, О.А. Солнцева, І.М. Орленко, К.М. Павленко. – Одеса: видавець Удача, 2020. – 248 с.10. - Орленко І.М. Соціокультурна адаптація студентської молоді. Методичний посібник – Одеса, 2021.-84с. - I. N. Orlenko. PHILOSOPHICAL UNDERPINNINGS OF THE CONCEPT OF SOCIAL MALADJUSTMENT IN THE MODERN WORLD// Philosophical and methodological challenges of the study of modern society : collective monograph / T. V. Andrushchenko, Z. M. Atamaniuk, Ye. R. Borinshtein, Yu. А. Dobrolyubska, etc. – Lviv-Toru? : Liha-Pres, 2019. – 260 p.2. - I. N. Orlenko. PHILOSOFY OF INCLUSIVE EDUCATION IN THE CONTEMPORARY SOCIETY // Comprehension of the formation of the world in different philosophical approaches : collective monograph / Z. M. Atamaniuk, Ye. R. Borinshtein, Yu. А. Dobrolyubska, V. V. Okorokova, etc. – Lviv-Toru? : Liha-Pres, 2019. – 196 p.3. Наукові інтереси: експертиза віку, програма раннього втручання; інклюзивна освіта; технології роботи з дітьми з ООП; форми роботи з соціально-дезадаптованими родинами. Наукові інтереси: раннє втручання, організація інклюзивного навчання, перехід з раннього втручання до інклюзивного простору ЗДО.
Досвід роботи: КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» на посаді методиста науково-методичної лабораторії корекційної та інклюзивної освіти кафедри психології, соціальної роботи та інклюзивної освіти з 2018 по 2020 р. Завідувач Одеського обласного центру практичної психології та соціальної роботи кафедри психології, соціальної роботи та інклюзивної освіти КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» з 2020р. Тренерка з кризового консультування та підвищення психосоціальної стійкості до стресу у дітей та дорослих Дитячого Фонду ООН ЮНІСЕФ, арт-терапевт, тренерка соціальної програми «Рівний рівному», тренерка та медіатор програми «Подорож до надії» міжнародної організації «Save the Children» USA, тренерка Всеукраїнськаго проєкту «Інклюзивне навчання в закладах загальної середньої освіти». Освіта: Донецький національний університет, кваліфікація практичного психолога, викладача психології, магістр психології, 2010р. Здобувач вищої освіти наукового ступеня доктора філософії в галузі освіти за спеціальністю «Освітні, педагогічні науки» поза аспірантурою, з 2020 р.
Останні публікації: - Солнцева О.А. Психологічні особливості процесу соціалізації підлітків з особливими освітніми потребами. Педагогічна наука і освіта у сучасному вимірі: проблеми і перспективи розвитку. Матеріали І Всеукраїнської науково-практичної конференції, 21 травня 2019 р. Одеса: видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2019. С. 116-121. - Солнцева О.А. Теоретичні аспекти виховання толерантності в молодших школярів в умовах інклюзивного навчання. Актуальні проблеми педагогічної освіти в ХХІ столітті. Матеріали І науково-практичної студентської конференція 25 березня 2020 р. Одеса, 2021. С. 78 – 80. - Солнцева О.А. Теоретичні підходи та визначення толерантності в педагогічних концепціях. Педагогічна наука і освіта у сучасному вимірі: проблеми і перспективи розвитку. Матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, 14 травня 2020 р. Одеса: видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2021. С. 112 – 116. - Солнцева О.А. Інноваційні технології інклюзивного навчання в закладах освіти. Педагогічна наука і освіта у сучасному вимірі: проблеми і перспективи розвитку. Матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, 14 травня 2020 р. Одеса: видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2020. С. 112 – 116. - Заварова Н.В., Орленко І.М., Павленко К.М., Солнцева О.А. Особливості організації інклюзивного навчання в закладі освіти: методичний посібник. Одеса: Удача, 2020. 248 с.
Наукові інтереси: Тема над якою працює центр «Розвиток професійної компетентності працівників психологічної служби закладів освіти». «Психолого-педагогічний супровід інклюзивного навчання». «Створення інклюзивного освітнього середовища в контексті безбар'єрного простору людини». «Технології роботи практичного психолога та соціального педагога щодо профілактики девіантної поведінки дітей та молоді». «Педагогічні умови виховання толерантності у молодших школярів в інклюзивному освітньому просторі загальноосвітньої школи» в рамках дисертаційного дослідження. Кузнєцова Оксана Володимирівна – кандидат психологічних наук, доцент, доцент кафедри психології, соціальної роботи та інклюзивної освіти КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради». Досвід роботи: 1996 – 2002 р.р. – практичний психолог, викладач Одеського педагогічного коледжу; 2000 – 2021 р.р. – викладач / доцент кафедри загальної та диференціальної психології ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського»; 2018 - 2022 р.р. – завідувач кафедри дошкільної та початкової освіти КЗВО "Одеської академії неперервної освіти Одеської обласної ради»; З 2022 року – проректор з науково-педагогічної та соціально-гуманітарної діяльності, доцент кафедри психології, соціальної роботи та інклюзивної освіти КЗВО "Одеської академії неперервної освіти Одеської обласної ради». Освіта: - Південноукраїнський державний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського, факультет початкового навчання, спеціальність «Початкове навчання. Практична психологія у системі освіти» (1991-1996 рр.); - Південноукраїнський державний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського, аспірантура (1998 - 2002 рр.); - Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського, докторантура (2015 - 2018 рр.). Наукові інтереси: диференціально-психологічний аналіз адаптивності, інноваційності, життєстійкості; психологічні засади організації освітнього процесу в Новій українській школі Науково-педагогічна діяльність: з 1998 року Тема кандидатської дисертації: «Індивідуально-типологічні чинники адаптивності особистості», захист – 2005 р. Останні публікації: Монографії 1. Санникова О. П. Кузнецова О. В. Адаптивность личности. Монография: Одеса: Видавець Н. П.Черкасов, 2009. 258с. 2. Санникова О. П. Кузнецова О. В. Системный анализ адаптивности личности. Монография: Одеса: Изд-во ВМВ, 2017. 392 с. 3. Кузнєцова О. В. Інноваційність як особистісний потенціал професійної компетентності педагога. Професійна компетентність сучасного педагога: методологія, теорія, методика, практика : монографія / Л.К.Задорожна, В.В.Ягоднікова, Г.М. Сагач та ін., за заг.ред. В.В.Ягоднікової. Одеса : видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2019. С.55 - 70. 4. Кузнєцова О. Психолого-педагогічні умови розвитку адаптивності учасників освітнього процесу в сучасній початковій школі. Початкова освіта у контексті шкільних змін: теорія, методика, практика, досвід: монографія / за заг. ред. В.В.Ягоднікової, О.В.Кузнєцової. Умань: видавець «Сочінський М.М.», 2021. С.181 - 211. 5. Задорожна Л., Кузнєцова О. Кравець Н. Науково-методичний супровід освітніх трансформацій у початковій школі: регіональний аспект. Початкова освіта у контексті шкільних змін: теорія, методика, практика, досвід: монографія / за заг.ред. В.В.Ягоднікової, О.В.Кузнєцової. Умань: видавець «Сочінський М.М.», 2021. С.382 - 411. Наукові статті 1. Кузнєцова О. В. Адаптивність як чинник інноваційного потенціалу особистості. Наука і освіта. 2015. №10. С.73-79. Web of Science 2. Кузнєцова О. В. Факторна структура простору адаптивно-інновативних характеристик особистості. Наука і освіта. 2015. №11-12/СXXXX-CXXXXI. С.66-73. Web of Science 3. Кузнєцова О. В. Самозмінювання як ресурс інноваційності особистості. Наука і освіта. 2016. №5 /СXXXXVI. С.117-124. Web of Science 4. Кузнецова О.В., Иванова Я.В. Диагностика компонентов пассионарности: презентация методики. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Психологія. 2017. №1(6)2(7). С.78-82. 5. Кузнєцова О.В. Спрямованість інноваційності особистості та її діагностика. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія Психологічні науки. 2017. Вип. 5. Т.1. С. 78-83. 6. Санникова О.П. Кузнецова О.В. Комплексная диагностика адаптивности личности. Society for Cultural and Scientific Progress in Central and Eastern Europe. 2017. V (53), Issue 114. p. 84 – 90. 7. Кузнецова О.В. Отношение личности к изменениям: анализ психологических факторов. Society for Cultural and Scientific Progress in Central and Eastern Europe. 2017. V (62), Issue 142. p. 63 – 67. 8. Кузнєцова О.В. Результати розробки методики діагностики динамічних та якісних параметрів інноваційності. Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В.О.Сухомлинського. Серія Психологічні науки. 2017. №2 (18). С.118-124. 9. Кузнєцова О.В. Адаптивні механізми інноваційної особистості. Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія: Психологія. (електронне видання) 2017. Вип.3 Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadpn_2017_3_7. 10. Sannikova O., Kuznietsova O. Adaptivity as the integral phenomenon: empirical verification. Наука і освіта. 2018. №3. С. 27-35. DOI: 10.24195/2414-4665-2018-3-4 Web of Science 11. Кузнєцова О.В. Спрямованість інноваційності в системі рис особистості майбутнього психолога. Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В.О.Сухомлинського. Психологічні науки : збірник наукових праць / за ред. Ірини Савенкової. №1 (19). 2018. С. 66 – 73. 12. Кузнєцова О.В. Адаптивність, її функції та характер співвідношення з інноваційністю. Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology. 2018. VI (72), Issue: 174. С. 18-24. 13. Кузнєцова О.В. Координати часової перспективи осіб з різною спрямованістю інноваційності. Теорія і практика сучасної психології. 2018. 4. С.16-23. 14. Кузнєцова О.В., Оріщенко О.А., Черножук Ю.Г. Життєвий шлях та основні напрями наукової діяльності О. П. Саннікової (до ювілею науковця) Психологія і суспільство. 2018. № 3-3-(73-74). С.133-135. 15. Кузнєцова О.В. Особистісні чинники спрямованості інноваційності. Теорія і практика сучасної психології. 2019. №5. Т.1. С.29-37. 16. Бринза І.В., Кузнєцова О.В. Психодіагностична методика «Парціальні позиції життєстійкості особистості»: результати розробки та апробації. Вісник Київського університету. 2020. 1(11). С.14-22. 17. Кузнєцова О.В. Ціннісні орієнтації інноваційної особистості. Габітус. 2020. №19/20. С. 133-139. 18. Кузнєцова О.В. Смислові маркери особистісної адаптивності. Габітус. 2022. № 36. С.177 – 183. DOI https://doi.org/10.32843/ 2663-5208.2022.36.29 19. Гура Т., Кузнєцова О., Рома О. Готовність українських педагогів до впровадження європейських практик у шкільну освіту: психологічні передумови та особливості розвитку. Вісник Львівського університету. Серія Психологічні науки. 2022. Спецвипуск. С. 23–31. DOI https://doi.org/10.30970/PS.2022.spec.4 20. Неперервна освіта педагога: контексти особистісного та професійного самоздійснення. Наша школа. 2023. №1. С. 56-60.
Авторські свідоцтва 1. А.с. Санникова О. П. Кузнецова О. В. Тест-опросник социальной адаптивности. Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір № 8824. Мін. освіти і науки України. Заяв. № 8658 від 30.09.2003. Опубл. 24.11.2003. 2. А.с. Кузнєцова О.В., Іванова Я.В. Психодіагностичний тест-опитувальник «Методика діагностики компонентів пасіонарності». №75035. Дата реєстрації 28.11.2017. 3. А.с. Кузнецова О.В. Психодіагностичний тест-опитувальник «Діагностика динамічних та якісних параметрів інноваційності». №77875. Дата реєстрації 27.03.2018. 4. А.с. Санникова О. П., Кузнецова О.В. Комплексна діагностика індивідуального профілю особистісної адаптивності. №77876. Дата реєстрації 27.03.2018. 5. А.с. Кузнецова О.В. Психодіагностичний тест-опитувальник «Самооцінка спрямованості інноваційності». №79527. Дата реєстрації 01.06.2018. 6. А.с. Бринза І.В., Кузнєцова О.В. Тест –опитувальник «Парціальні позиції життєстійкості особистості». №101258. Дата реєстрації 16.12.2020. 7. А.с. Бринза І.В., Кузнєцова О.В. Психодіагностична методика «Парціальні позиції життєстійкості особистості»: результати розробки та апробації. Cвідоцтво на реєстрацію авторського права на твір. №107663. Дата реєстрації 31.08.2021.
Досвід роботи: - КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради», старший викладач кафедри педагогіки, психології та корекційної освіти (з 2017 - і зараз); - Одеський обласний інститут удосконалення вчителів, завідувачка науково–методичної лабораторії педагогічних інновацій та корекційної освіти кафедри психолого–педагогічної та корекційної освіти (2016 – 2017 р.); - викладач Одеського психоаналітичного інституту (2011– і зараз). Член Української Спілки Психотерапевтів (УСП) (2012 – і зараз). Освіта: У 2000 р. закінчила Одеський державний університет ім. І.І. Мечникова і отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Історія» та здобула кваліфікацію історика, викладача історії. У 2010 р. закінчила навчання в «Одеському психоаналітичному інституті» (з 2007 по 2010 р.). Пройшла теоретичний курс підготовки з клінічного, прикладного і філософського психоаналізу. У 2012 р. закінчила факультет післядипломної освіти Державного закладу «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», присвоєно кваліфікацію «Психолог». У 2013 р. закінчила з відзнакою магістратуру Державного закладу «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» і отримала другу повну вищу освіту за спеціальністю «Психологія» та здобула кваліфікацію магістра психології, викладача психології. 26 червня 2017 р. захистила дисертацію «Особливості формування смисложиттєвих орієнтацій майбутніх психологів» за спеціальністю «Педагогічна та вікова психологія» (ДК № 043078) та здобула науковий ступінь кандидата психологічних наук (доктора філософії). Останні публікації: - Варе І. С. «Синдром «емоційного вигорання» як прояв професійної деформації фахівців освіти / Професійна компетентність сучасного педагога: методологія, теорія, методика, практика : моногр. // Задорожна Л.К., Ягодникова В.В., Сагач Г.М., та ін. – Одеса : видавець Букаєв В.В., 2019. – С. 71–87. - Варе І. С.«Взаємозв'язок між смисложиттєвими орієнтаціями та емпатією шкільних психологів» / І.С. Варе : зб. матеріалів міжнародної наук.- практ. конф. «Інновації в освіті: сутність, проблеми, перспективи», (Одеса, 21-22 жовтня 2019р.) – Одеса: Одеська державна академія будівництва та архітектури, 2019. – С. 75–78. - Варе І. С. Взаємозв’язок між професійним емоційним вигоранням та смисложиттєвими орієнтаціями фахівців освіти // Педагогічна наука і освіта у сучасному вимірі: проблеми та перспективи розвитку: матеріали ІІ Всеукр. Наук.-практ. Конф. (14 травня 2020 р., м. Одеса) / уклад.: В.В. Ягоднікова, Н.Д. Янчук. Одеса: КЗВО «Одеська академія неперервної освіти одеської обласної ради», 2020. С. 195-198. - Варе І.С. Особливості професійної мотивації психологів // Педагогічна наука і освіта у сучасному вимірі: проблеми та перспективи розвитку: матеріали ІІІ Всеукр. Наук.-практ. Конф. (14 травня 2020 р., м. Одеса) / уклад.: В.В. Ягоднікова, Н.Д. Янчук. Одеса: КЗВО «Одеська академія неперервної освіти одеської обласної ради», 2021. С. 195-198. Наукові інтереси: «Особливості та профілактика емоційного (професійного) вигорання», «Смисложиттєві орієнтації особистості та психологія смислу»; «Мотивація, Рефлексивність, Цінності особистості», «Психоаналітична антропологія»; «Психоаналіз - культура і мистецтво ", та ін.
Освіта: Луганський державний педагогічний університет ім. Тараса Шевченка, кваліфікація соціальний педагог, соціальний працівник, викладач педагогіки, магістр соціальної педагогіки. Наукові інтереси: Проєктування педагогічної діяльності в інклюзивному освітньому середовищі, соціально-педагогічні технології захисту прав та інтересів дітей, протидія домашньому насильству, запобігання булінгу в учнівському середовищі. Досвід роботи 2018 – дотепер КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради», старший викладач кафедри педагогіки, психології та корекційної освіти 2018 – 2023 КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради», завідувачка науково-методичної лабораторії корекційної та інклюзивної освіти 2017 – 2018 Одеський обласний інститут удосконалення вчителів, методист науково-методичної лабораторії педагогічних інновацій та корекційної освіти кафедри психолого-педагогічної та корекційної освіти 2010 – 2017 Луганський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, асистент кафедри педагогіки і психології 2008 – 2010 Луганський обласний центр практичної психології і соціальної роботи, методист 2003 – 2008 ОКУ «Луганський обласний центр роботи з жінками», спеціаліст 2002 – 2003 Луганська спеціалізована багатопрофільна середня школа № 57, соціальний педагог Останні публікації: 1. Психологічна підтримка та допомога дітям, які пережили травматичні події. Навчально-методичний посібник / Автори-упоряд.: Н. Вааранен-Валконен, Н. Заварова, за заг. ред. О. Калашник. – К.: 2022 Підготовка працівників структурних підрозділів Національної поліції України у частині забезпечення та захисту прав дітей: ЧАСТИНА 2
Досвід роботи: КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради»: старший викладач кафедри психології, соціальної роботи та інклюзивної освіти (13.12.2019 – теперішній час); старший викладач кафедри педагогіки, психології та корекційної освіти (17.09.2018-13.12.2019 р.р.); старший викладач кафедри психолого-педагогічної і корекційної освіти (11.07.2018-17.09.2018 р.р.). Одеський обласний інститут удосконалення вчителів: старший викладач кафедри психолого-педагогічної і корекційної освіти (2016-2018 р.р.); старший викладач кафедри психолого-педагогічної та суспільно-гуманітарної освіти (2012-2016 р.р.); старший викладач кафедри педагогіки і психології (вересень 2004-2012 р.р.). Міжрегіональний гуманітарний інститут КСУ: викладач кафедри суспільно-економічних наук, за сумісництвом, (2004-2005 н.р.). Департамент освіти і науки Одеської обласної державної адміністрації: начальник відділу практичної психології і соціальної роботи Одеського обласного науково-методичного центру діагностики і корекції розвитку дитини (2004 р.). Одеський обласний інститут удосконалення вчителів: старший викладач кафедри педагогіки і психології (2004 р. за сумісництвом). Одеський обласний інститут удосконалення вчителів: методист центру практичної психології і соціальної роботи (листопад 2000 - квітень 2004 р.р.), методист науково-методичної лабораторії практичної психології (вересень - листопад 2000 р.). Загальноосвітня школа № 13, м. Одеса: практичний психолог (1998-2000 р.р.). Освіта: - аспірантура в Південноукраїнському державному педагогічному університеті ім. К.Д. Ушинського: спеціальність «педагогічна та вікова психологія», тема дослідження «Психологічні основи педагогічної імпровізації в діяльності вчителя» (2004-2009 р.р.); - магістратура в Південноукраїнському державному педагогічному університеті ім. К.Д. Ушинського: кваліфікація «викладач початкового навчання» (1995-1998 р.р.); - Південноукраїнський державний педагогічний університет ім. К.Д. Ушинського: спеціальності «вчитель початкових класів», «практичний психолог в закладах освіти» (1995-1998 р.р.); - Одеське педагогічне училище: спеціальність «учитель початкових класів» (1991-1995 р.р.). Останні публікації:
Наукові інтереси: - психолого-педагогічні аспекти проблеми адаптації учнів до школи; - психологічні аспекти реформування освітнього простору в умовах Нової української школи; - роль емоційного інтелекту у професійному зростанні педагогів в умовах модернізації освіти.
Досвід роботи: - старший викладач кафедри Психології, соціальної роботи, та інклюзивної освіти, КЗВО «ОАНО ООР»; - методист Одеського обласного ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти КЗВО «АНО ООР»; - методист Одеського обласного центру практичної психології та соціальної роботи КЗВО «АНО ООР»; - викладач ОІ Міжрегіональної академії управління персоналом з 2012-2013 р.р; - фахівець заочного відділення Міжрегіональної Академії управління персоналом з 2007-2008 р.р; - Одеський Механіко-технологічни технікум Одеської Національної Академії Харчових технологій м. Одеса, посада: Практичний психолог: з 2012 по 2020 р. - Одеська спеціалізована школа з поглибленим вивченням французької мови №10 м. Одеса, посада: соціальній педагог: з 2010 по 2012 р. Освіта: У 2012 році закінчила докторантуру Міжрегіональної Академії Управління персоналом м. Київ та здобула науковий ступінь Доктор філософії в галузі психології (PhD), Закінчила Міжрегіональну Академію Управління персоналом, Одеський інститут 2010 р. отримала спеціальність «Психологія» Останні публікації: - Бальбуза О.М. Особливості координування шкільної служби медіації однолітків у сучасних закладах освіти Актуальні проблеми сучасного управління в соціально-економічних, гуманітарних та технологічних системах: Зб наук.праць за матеріалами ХVI Міжнародної наук.-практ. конф. (19 листопада, 2020 р., м.Одеса)/Міжрегіональна Академія Управління Персоналом. Одеський ін.-т Інститут проблем ринку та ек.-екол. Досліджень НАН України. Одеса: Легадрук, 2020. – 300 с. - Олена Бальбуза, Ірина Орленко. Арт-терапія як засіб розвитку комунікативної функції мовлення дошкільнят з особливими освітніми потребами. Освіта і суспільство VI: Міжнародний збірник наукових праць / Під ред. Т. Несторенко, Р. Бернатової. Бердянський державний педагогічний університет. Ополє: видавництво Вищої школи управління і адміністрації в Ополє, Польща. 567 c. ISBN 978-83-66567-26-9. - Бальбуза О.М. Використання методів арт-терапії у подоланні «синдрому емоційного вигоряння» /Арт-терапія в роботі психолога: інноваційні підходи: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції, м. Кропивницький 20 - 27 квітень 2021 року / уклад. Молчанова О.М.; за заг. Ред.. Жосан О.Е. – Кропівницький: КЗ «КОІППО імені Василя Сухомлинського», 2021. – 150 с. - Бальбуза О.М. Емоційне вигорання батьків, які виховують дітей з особливими освітніми потребами. Педагогічна наука і освіта у сучасному вимірі: проблеми і перспективи: Матеріали ІІІ Всеукраїнській науково-практичній конференції «Педагогічна наука і освіта у сучасному вимірі: проблеми та перспективи розвитку» 14 травня 2021 року м. Одеса Наукові інтереси: Використання арт-терапії як здоров’язберігаючої технології виховання та розвитку дітей. Стабілізація психоемоційних станів у кризових ситуаціях. Ефективна комунікація робота, вирішення конфліктних ситуацій. Медиація однолітків. Робота практичного психолога з клієнтами які переживають травму.
Освіта: 1998 році закінчила Одеський державний університет імені І.І.Мечникова, здобула кваліфікацію філолога, викладача української мови та літератури, зарубіжної літератури. 2019 році закінчила Ізмаїльський державний гуманітарний університет, здобула кваліфікацію, Корекційна освіта (Логопедія), дошкільна освіта дітей з вадами мовленнєвого розвитку . 2021 році закінчила магістратуру Ізмаїльського державного гуманітарного університету, здобула кваліфікацію, магістр менеджменту «Управління навчальним закладом». Досвід роботи : З березня 2023 року методист Одеського обласного ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти , кафедри психології ,соціальної роботи та інклюзивної освіти. З 2019 – 2023 рр. директор Комунальної установи «Кілійський інклюзивно-ресурсний центр» Кілійської міської ради Одеської області . З 2018 р. вчитель-логопед у Логопункті Кілійської загальноосвітньої школи № 3 – ліцей» з 2001 – 2019 рр. вчитель української мови та літератури Кілійської загальноосвітньої школи № 3 – ліцей» Останні публікації: Штегеран І.П. Кроки успішної реалізації інклюзії в закладах освіти України. «Наша школа» № 2, 2023 р. Наукові інтереси: організація інклюзивного навчання, особливості логопедичного діагностування дітей з ООП, особливості когнітивної сфери дітей ООП, фізіогноміка тіла.
Досвід роботи:
Освіта:
Наукові інтереси: синдром емоційного вигорання вчителів, профілактичні заходи щодо подолання емоційного вигорання
Новини16 трав. 2024 До Дня Вишиванки! 14 бер. 2022 Мультфільм з комплексом психологічних вправ "Що робити коли лунає сирена" 12 бер. 2022 Мультфільм з комплексом психологічних вправ "Гімнастика для тих, кому складно сидіти на місці" Всі новини |