|
|
Практичний інтенсив «Самоаналіз емоційного стану та способи самодопомоги13 лист. 2025
На базі КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» фахівцями Одеського обласного ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти, було проведено практичний інтенсив «Самоаналіз емоційного стану та способи самодопомоги» для педагогічних працівників, які працюють в умовах інклюзивної освіти.
На базі КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» фахівцями Одеського обласного ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти, було проведено практичний інтенсив «Самоаналіз емоційного стану та способи самодопомоги» для педагогічних працівників, які працюють в умовах інклюзивної освіти. Під час зустрічі завідувач Одеського обласного ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти Олена Бальбуза, представила основні поняття емоційної грамотності, саморегуляції, профілактики професійного вигорання. Окрему увагу було приділено ролі емоційного інтелекту у формуванні безпечного та підтримувального інклюзивного освітнього середовища та підвищенню рівня взаєморозуміння між учасниками освітнього процесу. У практичній частині методист ООРЦПІО Лентарева Тетяна провела методику, спрямовану на самоаналіз емоційного стану, розвиток навичок усвідомлення власних почуттів і пошук ресурсних стратегій самодопомоги. Педагоги мали змогу зануритися в атмосферу підтримки, поділитися власним досвідом і віднайти способи збереження внутрішньої рівноваги у професійній діяльності. Захід став важливим кроком у підвищенні емоційної культури педагогів та формуванні умов для створення безпечного, інклюзивного освітнього простору, де кожен учасник — і дитина, і дорослий — почувається прийнятим та почутим.
Новини20 лист. 2025 «Актуальні аспекти заповнення індивідуальної програми розвитку (ІПР)» 13 лист. 2025 Практичний інтенсив «Самоаналіз емоційного стану та способи самодопомоги 30 жовт. 2025 «Тепло в долонях» Всі новини |

На базі КЗВО «Одеська академія неперервної освіти Одеської обласної ради» фахівцями Одеського обласного ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти, було проведено практичний інтенсив «Самоаналіз емоційного стану та способи самодопомоги» для педагогічних працівників, які працюють в умовах інклюзивної освіти.

