|
|
«Розробка методичних рекомендацій з складання індивідуальної програми розвитку та оцінювання дітей з особливими освітніми потребами»2 трав. 2018
Основною метою семінару було поширення досвіду роботи педагогічних працівників, які працюють в умовах інклюзії з розробки індивідуальної програми розвитку дитини з особливими освітніми потребами. Про алгоритм складання індивідуальної програми розвитку дитини з особливими освітніми потребами розповіла І.О. Алєксєєнко, методист Науково-методичної лабораторії педагогічних інновацій та корекційної освіти. Вчитель початкових класів Одеської загальноосвітньої школи № 60 І-ІІІ ступенів Одеської міської ради Одеської області І.Л Ясінська надала інформацію з складання індивідуальної програми розвитку для дітей з особливими освітніми потребами на прикладі власного досвіду роботиз дітьми з затримкою психічного розвитку. Особливості індивідуальної програми розвитку для дітей з особливими освітніми потребами на прикладі власного досвіду роботи з дітьми з синдромом Дауна розкрила М.С. Івасюк, вчитель початкових класів Чорноморської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 4 Чорноморської міської ради Одеської області. Учасники семінару мали можливість задати питання практичного спрямування, які стосувались особливостей взаємодії педагогічних працівників збатьками та спеціалістами, які працюють в умовах інклюзії (корекційними педагогами, медичними працівниками, адміністрацією навчального закладу, педагогічними працівниками навчального закладу тощо), а також отримали практичні рекомендації з моделювання індивідуальної програми розвитку дитини з особливими освітніми потребами.
Новини25 лист. 2025 Практичний інтенсів «Проєктивні методи психологічного дослідження в роботі психолога» за темою: «Проєктивні методики дослідження особистості. Інтеграція результатів суб’єктивних та проєктивних методи 20 лист. 2025 «Актуальні аспекти заповнення індивідуальної програми розвитку (ІПР)» 13 лист. 2025 Практичний інтенсив «Самоаналіз емоційного стану та способи самодопомоги Всі новини |
